Sunday, September 27, 2009

boleh ke?

boleh ke ex bf jd kwn kite?
mcm plik je..
hmm..

12 comments:

  1. sokong!!!!!... x boleh... heheh

    ReplyDelete
  2. ian :aiyak,cm seyes ni xblh..

    fhad:knp plk xblh?

    yaya:konfius je,nk kwn cm plik..xnk kwn kang dikatenye kte ni ade hati lg kt die..susahnye!

    ReplyDelete
  3. boleh tu mmg boleh..tp msti nnti rasa mcm nak kapel blk tau..rasa syg tu masih ada..tak leh nk nafikan..se elok elok nyer minta dijauh kan biler dah ada pengganti..nnti leh salah faham tau..

    ReplyDelete
  4. dulu, i putus dgn xbf i,truz buang pe saje yg bkaitan dgn dia, wat mcm dia xpnh wujud dlm hidup i.. cruel2.. hahahaha..
    depends la pada cara korg nk bkwn, kalu stakat nk bkwn & then nk mengungkit2 cerita lama,, baik xpyh kwn je,, ramai lg kwn yg u leh bkwn,,

    ReplyDelete
  5. farah :tu yg yaya rs,tp ble da kwn rs nk kapel tu dtg blik..

    meera :yup,btl2..tp penggantinye xjmp2 lg :(

    nadya :mmg yaya dh buang sume bnd,smpi num hp yaya pn yaya tkr yg bru..

    ReplyDelete
  6. kamu masih muda la yaya.. nnt adelah jodoh kamu.. heheh.. rilex je..

    ReplyDelete
  7. SAYA SETUJU DGN PENDAPAT FHAD TU...HEE

    ReplyDelete
  8. sy agree ngn sume komen di atas..x kwn is da best la kot, tah pe2 je klw kwn blk..klw nk kwn erm..ish xleh la kot, xleh bayangkn situasi tu..cm bodow je huhuhu...

    ReplyDelete
  9. okay2,mmg yaya rs xelok jwn ngn ex..rmi lg org kte blh kwn kn..i shud ignore die je,lgpn da bnyk slh die bt kt yaya..xgne kwn dgn org mcmtu..

    ReplyDelete