Friday, October 16, 2009

emo ke?

lelaki vs perempuan..
mana lg emo?
mstla perempuankan..
tapi skrg lelaki dgn perempuan xjaoh beza..
same2 emosi..
xpaham,pantang ade salah sket mulala nk hangin2,nk bentak2..
ni mst da kes trlampau kuat mkn ayam..

prnh skli my ex emo ngn saya sbb xnk belikan die kredit..
lagi 1,ade ke die nk marah xtentu hala sbb saya xnk makan ngn die kt luar(time tu sy tgh keje)..
what d hell..nonsense ouh!
at last sbb da xtahan sgt dgn perangai emo die,saya pn bt2 la nk dump die..
mmg dasar emo tu emo la jgk..
melutut merayu menangis siap xbg saya ceraikan die(dhla mse tu hjn,cm ala2 cite bollywood plk)..
haha,gelak puas saya mse tu..
dek krn kesian(syg sbnrnye),trpkselah trime dgn hti yg trbuka..(act best tgk mse die merayu..syahdu gle!)

persoalannya..
adakah lelaki skrg too emotional?
or perempuan zmn skrg yg brhati keras?
which one huh?

8 comments:

  1. bukan masalah emo atau hati keras..masalah kematangan fikiran...jika matang , keras hati atau emo bukan lagi masalah... ;)

    ReplyDelete
  2. lelaki ego!! huh~
    pompuan lebiy emo.. hehe

    ReplyDelete
  3. perghhhh suke tgk die merayu? zalim nye.. hahaha... lain kali jgn wat camtu.. die punya hati dan prasaan.. hahaha

    ReplyDelete
  4. ben :owh yeah,its all about kematangan la..ok2,got it..thanks ye

    misslily:ego+emo=ape jd ye?

    fhad :mmg yaya zalim,haha..xdela,sape suh die bt perangai..sape yg blh tahan dgn die mmg dasat aa

    ReplyDelete
  5. lelaki bukan emo tinggi tapi ego tinggi... tu yg nampak cam emo je lebey.. ntah pape. perangai cam bebudak pon ade

    ReplyDelete
  6. sokong ben ashaari tu..nk autograph bleh??ekeke

    ReplyDelete
  7. ayu :klu dpt lelaki yg immatured mmg mengjengkelkn..

    lil sis :xblh!

    ReplyDelete
  8. lelaki suruh belikan kredit?
    erk!! kalau aku malu... ego ni

    ReplyDelete