Tuesday, October 20, 2009

hangen!

mood untuk mencarut pagi ni..
bangang!!!!!
ape kejadah nak intai ank dara org pepagi buta ni??
xada kerja lainkah nak buat??
tuhan bagi mata suruh melihat benda yang halal,bkn bnd yg haram..
ko dah stim sgt ko bukak internet,dlm tu bnyk pic porno..
bodoh pny org..
bawak2la bertaubat..

11 comments:

  1. cisss... sape yg skodeng ya? asal x g pukol je?

    ReplyDelete
  2. sapakah mahluk yg samdol dok mengintai tu.. ishk...~ sabor jerk lerr...

    ReplyDelete
  3. ko kne skodeng ke? huhuuu~~
    ko lastik je mata dia ngan paku dinding batu~~
    sila bertindak kejam ngan org tak guna camni..
    jgn bg muka

    ReplyDelete
  4. eee takut nye..ade org ngendap yaya ke?

    ReplyDelete
  5. awat ni yaya pagi2 dah hangin..
    saper yg skodeng kamu tu?

    ReplyDelete
  6. Pe kes?
    Nak kene kejar ngan parang ni!

    ReplyDelete
  7. choy : iye,dan bt kali ke2 nye die brjy skodeng ku..

    fhad :toyol mn ntah,dhla xpki baju..siot je

    jezz :org sangap xde bini kot..

    ayu :bagi tembak pki m16 je org mcm ni

    ari shu :aah,tkot woo..mse 1st time die intai yaya tgh naked..gila!

    kak sue :mn xhangin kak sue..tgh2 pagi duk skodeng yaya..nsb baik kli ni yaya pki baju..

    farah :parang2 xmain..gne machine gun trus..haha

    ReplyDelete
  8. wah..mengambil peluang dan jalan yang salah... insyallah buta hati diorang yang sekodeng

    ReplyDelete
  9. ohoho.dasat tol makhluk tuh.
    kak yaya de mchine gun x?
    meh nk derma! :DD

    ReplyDelete
  10. firol :buta hati+buta mata..br best!

    aisyah :blh2..heheh

    ReplyDelete